تاکید شهردار کرمان بر ضرورت توسعه شبکه آب خام

شهردار کرمان در نشستی که با حضور مدیر کل جهاد کشاورزی استان کرمان و سایر مسئولین استانی برگزار شد، بر توسعۀ شبکۀ آب خام، پیگیری و وصول سهم شهرداری از پساب شهری و بازسازی و زیباسازی شهری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سعید شعرباف، گفت: توسعه شبکه آب خام، پیگیری و وصول سهم شهرداری از پساب شهری، بازسازی و زیباسازی ورودی‌ های شهر، نورپردازی و نصب اِلمان، نقاشی دیواری در قسمت‌ های مختلف شهر و ساخت و توسعۀ فضای شهر به‌ خصوص در مناطق محروم، جزء اولویت‌ های مهم سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان است که انتظار می‌ رود مدیران این سازمان به این موضوعات توجه ویژه‌ ای داشته باشند.

وی افزود: توسعه مجموعه تولید گل‌ و گیاه شهرداری، زیباسازی فضای شهری با گل‌ و گیاه و تعامل و برگزاری جلسات با حضور اساتید دانشگاه در خصوص توسعه و پیشبرد اهداف سازمان، از دیگر بخش‌ هایی است که باید به‌ طور ویژه به آنها پرداخته شود.

محمد خیراندیش، مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز اعلام کرد: این سازمان آمادگی دارد نسبت به کاشت گیاهان دارویی در سطح شهر اقدام کند.

محمود ایرانمنش، معاون  شهردار کرمان در این نشست بیان کرد: برگزاری جلسات فصلی در طول سال و استفاده از نظرات و تجارب اساتید باید در دستور کار قرار گیرد.

یدالله علیزاده، مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری نیز گفت: با شروع به‌کار رسمی اعضای شورا و هیئت‌مدیرۀ جدید سازمان، امیدواریم گام‌های خوب و مؤثری در پیشبرد اهداف سازمان و توسعۀ کمی و کیفی فضای سبز سطح شهر برداشته شود.

قاسم محمدی‌ نژاد، استاد دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز درخصوص تشکیل کارگروهی از اساتید دانشگاه‌ های شهر کرمان جهت پیشبرد اهداف سازمان اعلام آمادگی کرد.

شایان ذکر است؛ با حکم شهردار کرمان، اعضای جدید شورا و هیئت‌ مدیره سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha