پیاده‌ راه چهار کیلومتری «سلامت» در کرمان افتتاح شد

شهردار کرمان از افتتاح پیاده‌ راه چهار کیلومتری «سلامت» واقع در حاشیه و محدودۀ بلوار «هوانیروز»، بلوار «جمهوری‌ اسلامی»، بلوار «رضوان» و بلوار «غدیر یک»، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سعید شعرباف در حاشیه افتتاح این پیاده‌ راه که با حضور چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر، و تعداد دیگری از مدیران شهری، برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه در شهر کرمان، نیاز به پیاده‌ راه و فضاهای ورزشی و تفریحی بیشتر، به‌ شدت احساس می‌ شود، با کمک نیروهای فنی و اجرایی منطقه دو شهری، یک فضای ورزشی خانوادگی خوب در این محدوده از شهر ایجاد شده است.

وی افزود: در راستای دیدگاه یادشده، یک فضای پیاده‌ روی و دوچرخه‌ سواری امن در حاشیه بلوار «جمهوری‌ اسلامی»، «بلوار رضوان» و بلوار «غدیر یک»، ساخته شده؛ که می‌ تواند نقطه آغازین خوبی برای توسعه ورزش همگانی در شهر کرمان باشد.

شهردار کرمان؛ یادآور شد: امیدواریم بتوانیم مسیرهای پیاده‌ محور سلامت را در کرمان افزایش دهیم؛ تا شهروندان از شب‌های خوب و زیبای کرمان، بیشتر لذت ببرند.

سعید شعرباف بیان کرد: خوشبختانه تعداد قابل‌توجهی از مردم از این پروژه استقبال کرده‌ اند؛ که با اطمینان می‌ توان امیدوار بود تا این استقبال خوب مردمی، یکی از فضاهای خوب ورزشی شهر کرمان را در این مسیر، رقم بزند.

معاون حمل‌ و نقل و امور زیربنایی شهردار منطقه دو کرمان نیز در حاشیه افتتاح پیاده‌ راه «سلامت»، با اشاره به رنگ‌ آمیزی و جدول‌ گذاری مسیر دوچرخه‌ سواری، بیان کرد: دو کیلومتر جدا کننده ترافیکی بتنی نیز در حاشیه بلوار «رضوان» و بلوار «غدیر یک» نصب شده است.

محمد کاظم علیزاده، افزود: همچنین آسفالت و لکه‌ گیری معبر، فرش‌ موزاییک و نصب اِلمان در مسیر پیاده‌ راه «سلامت» انجام شده است.

معاون خدمات‌ شهری شهردار منطقه دو کرمان نیز بیان کرد: مسیر پیاده‌ راه «سلامت» از ابتدای سه‌ راه «هوانیروز» رو به‌ روی اداره‌ کل میراث فرهنگی شروع می‌ شود و تا بلوار «رضوان»، بلوار «بعثت» و بلوار «هوانیروز» ادامه می‌یابد.

مهدی جلالی، همچنین از نصب، ۴۰۰ پایه‌چراغ و ۴۰۰ نیمکت و سطل زباله در طول این مسیر چهار کیلومتری، خبر داد.

شهرداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha