اهدای سه مجتمع خدمات بهداشتی به گلزار شهدای کرمان

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان با اشاره به ساخت سه مجتمع بهداشتی و خدماتی در گلزار شهدای این شهر گفت: این مجتمع‌ ها به مدیر گلزار بین‌ المللی شهدای کرمان تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی در نشست با مدیر گلزار شهدا و تعدادی از مسئولان شهرداری کرمان، گفت: ۴۴ چشمه سرویس بهداشتی، نمازخانه و چهار غرفه تجاری در قالب سه مجتمع بهداشتی و خدماتی در گلزار شهدای کرمان راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: این مجتمع‌ ها توسط شرکت ایرانگردی و جهانگردی تحت نظارت وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی ساخته شده و برای بهره‌ برداری به مدیریت گلزار شهدا کرمان تحویل داده شد.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان افزود: از این پس نگهداری و بهره‌ برداری از مجتمع‌ های مذکور که در ضلع شمال، جنوب و شرق گلزار شهدای کرمان ایجاد شده، بر عهده مدیریت گلزار با همکاری شهرداری کرمان خواهد بود.

فعالی خاطر نشان کرد: برای ساخت سه مجتمع مذکور معادل ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده و انشعابات آب، برق و گاز مورد نیاز مجتمع‌ های خدماتی بهداشتی مذکور نیز بر عهده مدیران تحویل گیرنده است.

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش تعداد زائران مزار شهید سلیمانی ساخت این تعداد مجتمع‌ های خدماتی بسیار لازم و ضروری بود که خوشبختانه با دستور وزیر میراث‌ فرهنگی اجرا شد.

میراث فرهنگی استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha