پیاده‌ روی جاماندگان اربعین در ۲۵ شهر استان کرمان برگزار می شود

سخنگوی ستاد اربعین حسینی در استان کرمان، اعلام کرد: پیاده‌ روی جاماندگان اربعین در همه شهرستان‌ های استان کرمان برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در ستاد استانی اربعین حسینی با قدردانی از اعضای این ستاد در خدمت‌ رسانی و انتقال زائران گفت: در این ایام حجم عظیمی از زائران اباعبدالله الحسین علیه‌ السلام برای پیاده‌ روی اربعین به سلامت از کرمان انتقال داده شدند؛ که بیش از ظرفیت ناوگان مسافری بوده است.

وی ادامه داد: تعداد زیادی زائر غیرایرانی از کشورهای همسایه در موکب ماهان اسکان و پذیرایی شدند و همراهی همه ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی را در این زمینه داشتیم‌.

استاندار کرمان برقراری ایمنی و امنیت، شرکت کنندگان پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در استان را مورد تاکید قرار داد.

پیاده‌ روی جاماندگان اربعین در ۲۵ شهر استان کرمان برگزار می شود

دو مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهر کرمان

سخنگوی ستاد اربعین حسینی در استان کرمان عنوان کرد: در حوزه حمل و نقل زوار اربعین، ۱۵ نفر از نیروهای مجموعه راهداری در مرز نسبت به راهبری زوار مستقر شده‌اند.

رحمان جلالی؛ افزود: همچنین قرارگاه شهید سلیمانی سپاه ثارالله، موقعیت شهید کازرونی در اهواز آماده ارائه هرگونه خدمات اسکان و تغذیه به زائران است.

سخنگوی ستاد اربعین حسینی استان کرمان؛ با اشاره به برگزاری پیاده‌ روی جاماندگان اربعین در همه ۲۵ شهرستان‌ استان کرمان، تصریح کرد: پیاده‌ روی جاماندگان اربعین در شهر کرمان در دو مسیر دیده شده است.

جلالی یادآور شد: مسیر اول از گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی کرمان تا حرم‌ مطهر امامزاده حسین(ع) شهر جوپار و مسیر دوم از حرم امامزاده محمد(ع) کرمان تا گلزار شهدای کرمان خواهد بود و تدابیر ایمنی، امنیتی، بهداشتی و موکب‌ های مسیر دیده شده است.

وی شروع مراسم را ساعت ۶ صبح چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه مقارن با اربعین اباعبدالله الحسین علیه‌ السلام و اصحاب و یاران ایشان اعلام و بیان کرد: برای بازگشت شهروندان نیز اتوبوس‌هایی در نظر گرفته شده است.

انتقال بیش از ۲۸ هزار مسافر به مرزهای شلمچه و چذابه

عراقی‌زاده مدیر کل‌ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان نیز با اشاره به اعزام زائران اربعین از مقصد کرمان به مرزهای شلمچه، چذابه، مهران و استان‌ های قم و فارس، ابراز داشت: ۲۸ هزار و ۲۷۴ مسافر به مرزهای شلمچه و چذابه انتقال داده شده‌ اند؛ که ۵ هزار و ۵۷۰ نفر آنها از اتباع افغانستان و پاکستان هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۶۷ درصد این مسافران‌ با اتوبوس، ۲۶ درصد با مینی‌ بوس و ۷ درصد با خودروهای سواری و کرایه جابجا شده‌ اند./ استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha