فوت ۵ نفر از اعضاء یک خانواده جیرفتی در سانحه رانندگی محور دیهوک به راور

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر تصادف دو خودرو پژو پارس و کامیون کشنده در کیلومتر ۱۷۵ محور دیهوک به راور متاسفانه ۵ نفر از اعضاء یک خانواده اهل جیرفت کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ علیرضا رضایی اعلام کرد: عصر امروز، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به علت برخورد دو دستگاه خودرو پژو پارس و تریلر متاسفانه هر ۵ سرنشین پژو پارس در دم جان خود را از دست دادند.

وی اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در ساعت ۱۶ کیلومتر ۱۷۵ محور"دیهوک به راور" بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

 فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند خودروی سواری پژو باکامیون کشنده برخورد کرده است که بر اثر این حادثه ۵ نفر راننده و سرنشینان سواری پژو جان خود را از دست داده اند.

سرهنگ علیرضا رضایی با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است، خاطر نشان کرد: جاده به علت حادثه مسدود و تردد با احتیاط کامل از کنار گذر ایجاد شده امکان پذیر است. 

وی خاطر نشان کرد: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

 علیرضا آزاد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طبس نیز در مورد این حادثه گفت: جان باختگان حادثه درون خودروی سواری محبوس شده بودند، که با استفاده از ست نجات نیمه سنگین توسط نجاتگران هلال احمر رهاسازی و تحویل عوامل مربوطه شدند. همچنین دو نفر نیز مصدوم شدند که به مرکز درمانی منتقل شدند.

شایان ذکر است؛ سرنشینان خودرو، همگی اهالی یک خانواده از شهرستان جیرفت استان کرمان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha