ساعت کار ادارات کرمان به زودی تغییر می کند

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری کرمان با اشاره به افزایش مصرف برق در تابستان گفت: ساعت شروع و پایان کار دستگاه‌ های اداری استان به منظور مدیریت مصرف حامل‌ های انرژی تغییر می کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی بیگ زاده با اشاره به افزایش مصرف برق در تابستان، گفت: تمامی هماهنگی‌ ها و تلاش‌ ها برای عبور از شرایط کنونی و پرهیز از اعمال خاموشی برق باید اجرا شود و در این راستا سیاست‌ های تنبیهی و تشویقی نیز برای دستگاه‌ های اجرایی در دستور کار است.


وی از تغییر ساعت شروع و پایان کار دستگاه‌های اداری استان به منظور مدیریت مصرف حامل‌ های انرژی خبر داد و گفت: ساعت کاری ادارات در استان کرمان از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ (شنبه تا چهارشنبه) و روزهای پنجشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود و به زودی با تایید و دستور استاندار به دستگاه ها اجرایی اعلام خواهد شد.


سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری کرمان با تاکید بر جابجایی ساعت کاری  گفت: حق نداریم ساعت کاری کارمندان را کم کنیم بلکه برای بهینه مصرف برق فقط ساعت کاری جابجا خواهند شد.


بیگ زاده در ادامه افزود: ساعات کاری مهدکودک‌ها نیز باید از ساعت جدید کاری مشخص شده، پیروی کنند تا کارکنان ادارات مشکلی در نگهداری فرزندان نداشته باشند.


وی اظهار داشت: تغییر ساعت فعالیت ادارات بر اساس مصوبه هیات وزیران و به منظور کاهش مصرف برق صورت گرفته است.


سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری کرمان با تاکید بر کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات کاری و ۶۰ درصدی بعد از پایان ساعت اداری خاطر نشان کرد: با مدیریت مصرف برق ادارات  امید است سقف مجاز مصرف را که شرکت توانیر مشخص کرده، در بخش دستگاه های اجرایی، صنایع و چاه های کشاورزی رعایت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha