مسئولان نقطه آغاز اصلاح رفتارهای فردی در جامعه هستند

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمان، در خطبه های نماز جمعه این شهر از مسولین درخواست کرد؛ رفتار و گفتارشان را همواره با منویات و فرمایشات رهبری تطبیق دهند تا اصلاح ضعف ها و ایرادات فردی، از مسئولین شروع شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی، با تسلیت حادثه قطار به خانواده ها و بازماندگان، ضمن تاکید بر برخورد با مقصرین، از مسئولین خواست با دقت بیشتری در انجام وظایف، دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

وی با بیان اینکه دشمن بدنبال هویت زدایی از انقلاب است، افزود: باید مراقب هویت انقلاب باشیم و یکی از شیوه های هویت زدایی، تخریب و فراموشی هویت امام و ترویج فرهنگ ها و شیوه های زندگی غربی، القاء وجود بن بست در کشور و ترویج نا امیدی است.

خطیب جمعه کرمان چند نرخی و تورم قیمت ها در کف بازار را معضلی در جامعه برشمرد و ضمن تشکر از دادستانی در خصوص برخوردها، بر تداوم هر چه بیشتر برخوردها و کنترل قیمت ها تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با تبریک ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام، حضور خدام حامل پرچم رضوی را در آیین نماز جمعه خیر مقدم گفت و به گوشه هایی از زندگی پر برکت آن امام پرداخت و توجه به اقشار مردم و مردمی بودن از خصوصیات بارز امام رضا برشمرد و گفت: لقب امام رئوف هم برگرفته از مردمی بودنش است.

وی مبارزه با ظلم و ستم و نرفتن زیر بار ظلم را دیگر خصوصیات امام هشتم برشمرد و افزود: امام رضا علیه السلام تلاش کردند که هم امامت را به مردم بشناسند و هم امام را.

امام جمعه کرمان ادامه داد: جایگاه ارزنده امام، جایگاهی والاست و آن امام همواره به مردم توصیه می‌کردند که امام را گم نکنند.


حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی، با بیان اینکه وجود نازنین و مرقد متبرک امام هشتم در ایران افتخاریست، اما برخی همواره به شیوه های مختلف به ائمه و ساحت مقدسشان، توهین می‌ کنند و نباید اجازه بروز چنین رفتاری از سوی برخی افراد داده شود.

وی با تشریح جایگاه امام در جامعه، امام را روح انقلاب و جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت انقلاب برگرفته از روحیات و تفکرات ارزشمند امام خمینی است و لازم است که منش، راه، مسیر، تفکرات و شخصیت امام همواره مد نظر باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha