شهرستان بردسیر در صدر جدول اشتغالزایی استان کرمان

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان بردسیر از ابتدای سال جاری تاکنون با ثبت ۱۷ درصد از تعهد اشتغال خود همچنان در صدر جدول اشتغالزایی استان کرمان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ شهباز حسن پور در خصوص اشتغالزایی در شهرستان بردسیر گفت: این شهرستان طی ۳ سال متوالی ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ رتبه اول اشتغال استان کرمان در سامانه رصد را کسب کرده است،  و در سال گذشته با ۱۹۴ درصد تحقق، رتبه اول اشتغال استان را به خود اختصاص داد.

وی در ادامه افزود: برای اشتغال شهرستان بردسیر ریل گذاری ها و زیرساخت های بسیارخوبی ایجاد شده است، وی همچنین اظهار امیدواری کرد در سال جاری به لطف خداوند متعال و دعای خیر مردم با راه اندازی و گسترش صنایع فولاد، صنایع پایین دستی فولاد، صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی و  توسعه گردشگری، شاهد اشتغال بیشتری در شهرستان خواهیم بود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر همچنین تصریح کرد: شهرستان های سیرجان و بردسیر به بهشتی برای کارآفرینان و کارگاه های بزرگی برای سازندگی، توسعه و پیشرفت تبدیل شده اند و صنایع دو شهرستان به رشد و بلوغ رسیده اند و در حال حاضر بسیاری به شهرستان های سیرجان و بردسیر غبطه میخورند، اما باید برای بهبود هرچه بیشتر شرایط نهایت تلاش و همت خود را به کار ببریم.

حسن پور همچنین در پایان تاکید کرد: همانطور که قبلا هم گفته ام، حمایت از کارآفرینان اولویت کاری مسئولین و دستگاه های اجرایی در سیرجان و بردسیر است و با تمام وجود از کارآفرینانی که در جهت رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان تلاش می کنند حمایت خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha