۱۰ طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان سیرجان افتتاح شد

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان سیرجان از افتتاح ۱۰ طرح کشاورزی و دامپروری با اعتبار ۱۷۵ میلیارد ریال در هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ اکبر عباسپور گفت: در ششمین روز از هفته جهاد کشاورزی ۱۰ طرح تولیدی و کشاورزی با اعتبار ۱۷۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۳ نفر به بهره برداری رسید.

 مدیر جهاد کشاورزی سیرجان نیز گفت: یکی از طرح های افتتاح شده امروز، پروژه آبیاری تحت فشار قطره‌ای رو سطحی در زیدآباد به مساحت یکصد هکتار با اعتباری بالغ بر ۲۲ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال که از این مبلغ، ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار بلاعوض دولتی و ۴ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال آورده شخصی متقاضی است.

به گفته اکبر محمودآبادی؛ اجرای این طرح صرفه جویی ۵۰ درصدی مصرف آب و افزایش ۲۰ درصدی محصول پسته را به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: طرح پرواربندی با ظرفیت ۵۰۰ راس گوسفند به منظور تولید گوشت قرمز با اعتبار کل هزینه شده ۱۰ هزار و ۶۲۵ میلیون ریال که مبلغ ۲ هزار و ۱۲۵ میلیون ریال آن آورده شخصی و مبلغ ۸ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال آن تسهیلات بانکی است از دیگر طرح های افتتاح شده بود.

مدیر جهاد کشاورزی سیرجان خاطر نشان کرد: همچنین طرح پرواربندی ۲۰۰ راسی گوسفند نیز در کهن شهر سیرجان با ظرفیت تولید ۸ تن گوشت قرمز با اعتبار ۸ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha