قرار گرفتن دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان بین ۱۵ دانشگاه برتر کشور

رئیس پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان از قرار گرفتن دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان در بین ۱۵ دانشگاه برتر کشور در حوزه زیست فناوری در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امین باقی زاده گفت: دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان موفق شد در حوزه ماموریت‌ های زیست فناوری جایگاه برتر را در کشور کسب و در جمع ۱۵ دانشگاه و پژوهشگاه برتر قرار گیرد.

وی افزود: بر اساس مکاتبه دکتر مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ارزیابی و پایش عملکرد ۱۰۰ دانشگاه و موسسه پژوهشی کشور در سال ۱۴۰۰ بر اساس دستاوردهای پژوهشی، تعداد ۱۵ دانشگاه و پژوهشگاه جایگاه برتر در ماموریت‌ های مصوب زیست فناوری را کسب کردند، که دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در این جایگاه قرار دارد.

رئیس پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان کسب این موفقیت را نتیجه فعالیت‌ های پژوهشی اعضای هیئت علمی دانست و از آنان تقدیر و تشکر کرد.

باقی زاده گفت: فعالیت‌ های پژوهشی و فناورانه اعضا محترم هیات علمی در حوزه‌ های مختلف علمی نسبت به سال‌ های گذشته پیشرفت داشته است و این روند در سال ۱۴۰۱ نیز تداوم دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha