هوشمند شدن دوربین‌ های ثبت تخلف شهری در کرمان

شهردار کرمان با اشاره به وجود ۳۳ سامانه هوشمند ثبت تخلف شهری در ورودی‌ های این شهر، از فعال و هوشمند شدن دوربین‌ های ثبت تخلف در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سعید شعرباف با اشاره به اینکه پیش از این نیز منتظر دریافت کد پلیس برای فعال‌ سازی این سامانه‌ ها بودیم، گفت: اکنون برای ۱۰ سامانه کد صادر شده که تخلفات را به‌ صورت هوشمند ثبت می‌ کنند و بلافاصله به گوشی رانندگان پیامک ارسال می‌ شود.

وی همچنین از فعال‌ شدن مابقی سامانه‌ های هوشمند ثبت تخلف شهری تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد و افزود: این سامانه‌ ها به صورت اهوشمند هستند و جزء مجهزترین سیستم پایش تصویری در کشور محسوب می‌ شوند که بدون هیچ خطایی تمامی اطلاعات لازم را ثبت می‌ کنند.

شهردار کرمان با اشاره به تفاوت سامانه‌ های هوشمند ثبت تخلف شهری با سیستم‌ های هوشمند ثبت تخلفات جاده‌ ای، تصریح کرد: این سامانه‌ ها سرعت را به‌ صورت میانگین در طول مسیر می‌ سنجند و کم کردن سرعت به‌ صورت نقطه‌ ای در محل نصب دوربین‌ ها تأثیری در کاهش سرعت ثبت‌ شده ندارد.

شعرباف با بیان اینکه سامانه هوشمند ثبت تخلف شهری، توسط مرکز پایش شهرداری کرمان راه‌ اندازی شده است، خاطر نشان کرد: شهروندان در صورتیکه شکایتی نسبت به جریمه‌ های صادر شده ازطریق این سامانه دارند، باید از طریق پلیس راهور پیگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha