کمیته ساماندهی و نظارت بر فضاهای اقامه نماز راه های مواصلاتی کشور تشکیل شد

معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور گفت: نسخه اولیه سامانه تحت وب نظارت و ارزیابی مساجد و نمازخانه های بین راهی کشور توسط ستاد اقامه نماز کشور تکمیل و ارائه می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت،سید علی مهدیان معاون برنامه ریزی نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز  از برگزاری کمیته ساماندهی و نظارت بر فضاهای اقامه نماز راه های مواصلاتی کشور خبر داد.

وی گفت: این جلسه به میزبانی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با حضور نمایندگان تام الاختیار ستاد اقامه نماز، وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی، کانون جهانگردی و اتومبیل رانی تشکیل شد.

سید علی مهدیان با اشاره به اهمیت تشکیل کمیته ساماندهی و نظارت بر فضاهای اقامه نماز راه های مواصلاتی کشور گفت: این جلسه با عنایت به مصوبه پنجاه و یکمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برگزار گردید و مقرر شد این کمیته پس از تصویب در هیات دولت به عنوان یازدهمین کمیته ستاد هماهنگی خدمات سفر تشکیل و با محوریت ستاد اقامه نماز کشور در مرکز فعالیت می کند.

وی افزود: این کمیته در استان ها با محوریت معاونین عمرانی استانداران و دبیری مدیران ستاد اقامه نماز استان و در شهرستان ها با محوریت فرمانداران و دبیری دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان ها تشکیل می شود.

معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز اظهار داشت: در شهرستان هایی که ستاد اقامه نماز دفتر ندارد، ادارات شهرستانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عهده دار این مهم می باشند.
مهدیان گفت: ستاد اقامه نماز نسخه اولیه سامانه تحت وب نظارت و ارزیابی مساجد و نمازخانه های بین راهی کشور را تا جلسه آتی کمیته تکمیل و ارائه می کند.

وی عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد ستاد هماهنگی خدمات سفر، عضویت سازمان اوقاف و امور خیریه را در این ستاد و کمیته از طریق هیات وزیران دنبال کند و نماینده وزارت در شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی نیز به حسب ارتباط موضوع و موردی در جلسات دعوت شود.

معاون ارزیابی و نظارت ستاد اقامه نماز در پایان گفت: مقرر گردید هر یک از اعضاء کمیته، آخرین وضعیت فضاهای اقامه نماز و همچنین استنادات قانونی خود را در جلسه آینده ارائه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha