بازدید از میدان میوه و تره بار کرمان توسط ستاد تنظیم بازار استان

مدیران ستاد تنظیم بازار استان کرمان به منظور نظارت بر قیمت، کیفیت و موجودی میوه از میدان میوه و تره بار شهر کرمان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ این بازدید با حضور معاون سیاسی استاندار، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری، مدیران کل تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی، فرماندار کرمان، رئیس اتاق اصناف کرمان انجام شد و وضعیت بازار میوه و تره بار شهر کرمان از نظر نرخ مصوب اجناس، حاشیه سود مجاز، فاکتورهای خرید و فروش و همچنین موجودی و تامین میوه غرفه ها مورد ارزیابی قرار گرفت.


سخنگوی ستاد طرح اقتصادی دولت در استان کرمان و معاون سیاسی استاندار با اشاره به اینکه نظارت‌ بر کالا و خدمات در سه شکل میدانی، سیستمی و مردمی انجام می‌ گیرد، عنوان کرد: آرد و نان، بازار، میوه و تره بار به صورت مستمر و با جدیت تحت نظارت و بررسی قرار دارند.


رحمان جلالی بیان کرد: در بازدیدهای میدانی نرخ مصوب اجناس، حاشیه سود مجاز، فاکتورهای خرید و فروش و همچنین موجودی و تامین میوه غرفه ها مورد ارزیابی قرار گرفت که نکات احصاء شده در جلسه آینده قرارگاه نظارت تنظیم بازار و کارگروه اقدام مشترک بررسی تا اشکالات کار برطرف گردد.


وی تصریح کرد: قیمت و کیفیت اقلام در بازار و سطح شهر نیز بر مبنای فاکتور فروشنده ها رصد خواهد شد، تا تفاوت قیمت ها مشخص گردد و در قرارگاه تنظیم بازار برنامه‌ ریزی شود.

 بازدید از میدان میوه و تره بار کرمان توسط ستاد تنظیم بازار استان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha