تعطیلی ۷ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر در جنوب کرمان /۳ شرکت تذکر کتبی گرفتند
تصویر آرشیوی است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از تعطیلی ۷ شرکت حمل و نقل، ۷ مورد جریمه نقدی و ۳ تذکر کتبی در جنوب استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علیدادی سلیمانی گفت: جلسه کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ پرونده‌ های تخلفات رانندگان و شرکت‌ های حمل و نقل برون شهری کالا و مسافر در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با حضور مدیر کل و دیگر اعضاء کمیسیون برگزار شد که در این جلسه تخلفات گزارش شده مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این جلسه ۷ شرکت تعطیل ، ۷ مورد جریمه نقدی و ۳مورد تذکر کتبی را دریافت کردند، که عمده تخلف های صورت گرفته صدور بارنامه و کرایه خارج از نرخ مصوب و همچنین عدم رعایت مقررات حمل و نقلی از جمله‌ این تخلفات صورت گرفته بوده است.
 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از مردم و رانندگان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند موارد را به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها و یا از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل اطلاع دهند؛ تا با توجه به مستندات موجود کارشناسان این حوزه نسبت به بررسی موضوع و در صورت محرز بودن تخلف پرونده شرکت متخلف را به کمیسون ماده ۱۱ و ۱۲ ارجاع دهند.

گفتنی است؛ کمیسیون ماده ۱۲ و ۱۱ برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌ ها و مؤسسات حمل و نقل جاده‌ ای برون شهری و رانندگان با حضور مدیر کل اداره کل راهداری و حمل و نقل، معاون حمل و نقل ، روسای ادارات حقوقی، کالا و مسافر و روسای انجمن صنفی مربوطه تشکیل می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha