تایید کیفیت بالای خدمات ارائه شده از سوی هلال‌احمر ایران در حج/ ارائه 19 هزار خدمت به زائرین

سیدعلی مرعشی با بیان این که کیفیت بالای خدمات درمانی و بهداشتی ارائه شده از سوی ایران مورد تایید وزارت بهداشت عربستان قرار گرفت، از ارائه 19 هزار خدمت تا صبح امروز به حجاج خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خصوص خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به زائرین حج 1401 گفت: در شهر مدینه تاکنون 4800 ویزیت، 1900 تزریق و 200 فقره سرم تراپی توسط تیم های اعزامی صورت گرفت و 4 نفر از حجاج نیز جهت درمان تکمیلی به بیمارستان اعزام شده اند.

وی افزود: در شهر مکه نیز ۳ هزار و 509 نفر از زائرین ویزیت شده و به 1232 نفر خدمات پاراکلینیکی ارائه شده است. تاکنون 39 نفر از حجاج در بیمارستان جهت درمان های تخصصی بستری شده اند. همچنین به سه هزار و 452 نفر نیز خدمات دارویی از طریق داروخانه هلال احمر ارائه شده است.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی متنوعی به حجاج و زائرین ارائه می شود و در مجموع از ابتدای آغاز مراسم حج 1401 تاکنون 19 هزار خدمت به حجاج ارائه شده و خوشبختانه مشکل خاصی تاکنون برای زائرین بوجود نیامده است.

تایید کیفیت بالای خدمات ارائه شده از سوی هلال‌احمر ایران در حج/ ارائه 19 هزار خدمت به زائرین

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران خدمات بهداشتی و درمانی منحصربفردی در مراسم حج 1401 به حاجیان ارائه می دهد، گفت: وزارت صحه عربستان در روزهای اخیر از خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده از سوی ایران و مراکز درمانی هلال احمر بازدید کردند و پس از این بازدید ابراز رضایت خود را عنوان و خدمات بهداشتی ارائه شده از سوی ایران را بی نقص دانستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha