حضور شهردار تهران در غرفه شهرداری منطقه 17

علیرضا زاکانی به همراه جمعی از مدیران ارشد شهرداری تهران در دومین روز از نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمدی های مدیریت شهری تهران از غرفه شهردای منطقه 17 بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 17، نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی های مدیریت شهری تهران در بوستان گفتگو از 12 تیرماه آغاز به کار کرده و تا 17 تیرماه ادامه دارد.
در این نمایشگاه، شهرداری های مناطق مختلف دستاوردها و توانمندی های منطقه خود را به سمع ونظر بازدیدکنندگان می رسانند و شهرداران و مدیران شهری با بازدید از غرفه های مناطق با این دستاوردها آشنا می شوند.
با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و جمعی از سفرا در دومین روز از نمایشگاه، این نمایشگاه به شکل رسمی افتتاح شد.
سپس شهردار تهران به همراه جمعی از مدیران ارشد شهری شهرداری تهران از غرفه های مناطق مختلف بازدید کردند که یکی از این غرفه ها، غرفه شهرداری منطقه 17 بود.
همچنین در این روز از برگزاری نمایشگاه، حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، پرویز سروری نائب رئیس شواری شهر تهران، مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و عمران، مهدی پیرهادی عضو شواری شهر تهران، محمدامین توکلی‌زاده  به عنوان معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در غرفه شهرداری منطقه 17 حضور پیدا کردند و از نزدیک با دستاوردها و توانمندی های شهرداری منطقه 17 آشنا شدند.
رضا شنگی شهردار منطقه 17 نیز به همراه جمعی از مدیران شهری با حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه های مناطق مختلف، در غرفه منطقه 17 حاضر شدند.
سپس سیدمهدی صباغ شهردار منطقه 15، مهدی صالحی شهردار منطقه 2 و رضا شرفی شهردار منطقه 10، رحیم مرتضوی شهردار منطقه 9، محسن مهدیان مدیرعامل موسسه همشهری و داوود قربانیان مدیرعامل شهروند از غرفه شهرداری منطقه 17 بازدید کردند.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha