برگزاری مسابقات عملیاتی_ ورزشی آتش‌ نشانان در کرمان

سرپرست سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از برگزاری سومین دوره استاندارد مسابقات عملیاتی_ ورزشی آتش‌ نشانان کرمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی، با بیان اینکه سومین دوره استاندارد رقابت آتش‌ نشانان کرمان، عصر ١٢ تیرماه در بوستان«مادر» شهر کرمان و با حضور مسئولان استان و شهر و شهروندان کرمانی برگزار شد، گفت: تیم‌ های شرکت کننده با استفاده از تجهیزات عملیاتی اعم از حفاظت فردی و عملیاتی و لوله‌ های آبرسانی، نسبت به اجرای سریع عملیات ترکیبی امداد و نجات و اطفای آتش‌سوزی در یک عملیات فرضی اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رقابت‌ ۶٠ نفر از آتش‌ نشانان در قالب ١٢ تیم در فضایی شاد و شورآفرین حضور داشتند، افزود: در این مسابقه که به نام شهدای آتش‌ نشان نام‌گذاری شده بود، به ترتیب تیم‌ های ایستگاه شماره یک، ایستگاه شماره ۴ و ایستگاه ۹، سه تیم برتر شدند و تعدادی خاموش کننده نیز به قید قرعه به شهروندان اهدا شد.

سرپرست سازمان آتش‌ نشانی و خدمان ایمنی شهرداری کرمان تصریح کرد: همچنین آقایان«محمد سجاد عسکرزاده»، «محسن میرشکار» و «جواد شیخ‌ گور» موفق به کسب مقام‌ های اول تا سوم رده‌ بندی انفرادی شدند، که به تیم‌ ها و نفرات برتر این مسابقه، لوح و جوایز ارزنده‌ ای اهدا شد.

بابایی ادامه داد: طراحی این رقابت‌ ها برگرفته از عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در موقعیت‌ های مختلف است.

برگزاری مسابقه عملیاتی_ورزشی آتش‌ نشانان در کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha