مهار حریق گسترده انبار لوازم خانگی و ساختمانی در شهر کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از مهار حریق دو انبار لوازم خانگی و ساختمانی در شهر کرمان با حضور تیم ۴۰ نفره آتش نشانان خبر داد و گفت: این حادثه خوشبختانه مصدوم و تلفات جانی نداشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: در تاریخ ۳۱ شهریور ماه حوالی ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه ظهر در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حریق گسترده در دو انبار نگهداری لوازم خانگی و ساختمانی که در کنار هم قرار داشتند، بلافاصله اولین تیم اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شد.

وی با تأکید بر اینکه حریق این دو انبار که هر کدام به متراژ ۳۰۰۰ متر مربع بودند، به‌ دلیل نگهداری غیر اصولی لوازم خانگی و ساختمانی در کنار هم و عدم رعایت نکات ایمنی بود، افزود: با اعزام ۶ خودوری دیگر و تلاش ۴۵ دقیقه ای ۴۰ نفر از آتش نشانان سرانجام این حریق مهار شد.

مهار حریق گسترده انبار لوازم خانگی و ساختمانی در شهر کرمان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان نیز با بیان اینکه ۴۰ نفر از آتش نشان در این عملیات حضور داشتند، تصریح کرد: با توجه به حجم زیاد حریق در این دو انبار که به صورت غیر اصولی ساخته شده بوند و با توجه به اینکه وسایل ساختمان آتش زا بودند، آتش سوزی پس از ۴۵ دقیقه مهار شد.

محمد جهانشاهی با بیان اینکه بعد از عملیات مهار آتش سوزی، عملیات لکه گیری تا ساعت ۱۴ ادامه داشت، بیان کرد: با توجه به اینکه این آتش سوزی در کنار واحدهای مسکونی رخ داده بود؛ خوشبختانه با تلاش نیروهای آتش‌ نشانی به واحدهای مسکونی خسارتی وارد نشد و از سرایت آتش به سایر واحدهای مسکونی جلوگیری شد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدوم و فوتی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha