افتتاح مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان صمت در کرمان

طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مسئولین، مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان صمت استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی در این مراسم با تاکید بر رسیدگی به شکایات مردمی، بیان کرد: طبق وعده ای که به همشهریان داده بودیم سامانه پاسخگویی یکپارچه نسبت به بازار کالاهای اساسی، میوه و تره بار و آرد و نان در سازمان صمت استان راه اندازی شد.


وی با تاکید بر اینکه شعار این طرح نظارت با مردم و برای مردم است، اظهار داشت: نحوه عملکرد این سامانه به این شکل است که تعدادی تیم‌ های واکنش سریع برای نظارت بر بازار در نظر گرفته شده است، لذا سامانه ۱۲۴ برای شکایات مردمی در نظر گرفته شده که شکایات در این سامانه ثبت و بلافاصله به تیم ‌های واکنش سریع انتقال داده و این تیم‌ ها نسبت به بررسی شکایات مردم اقدام خواهند کرد و اگر موضوع قضایی باشد از طریق تعزیرات حکومتی، متخلفان اعمال قانون می شوند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، خاطر نشان کرد: این سامانه فعلا به صورت پایلوت در شهر کرمان اجرا خواهد شد و قرار است بعد از یک‌ ماه طرح آزمایشی و رفع نواقص احتمالی در سراسر استان پیاده شود، تا دغدغه ای را که مردم به ۵ پدیده احتکار، قاچاق، تقلب، گرانفروشی و کم فروشی دارند برطرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha