کشف بیش از ۳۰۰ کیلو گوشت فاسد در شهرستان سیرجان

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شهرستان سیرجان؛ طی بازدیدهای به عمل آمده توسط کارشناسان بهداشت این دانشکده و سایر ادارات ذی ربط در امر بهداشت مواد غذایی، مقادیر ۳۵۰ کیلو گوشت فاسد و تاریخ گذشته از ۳۰ فروشگاه کشف و ضبط شد.

 به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در دومین روز از بازرسی های مشترک کارشناسان بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی، اداره دامپزشکی، بسیج اصناف، تعزیرات و جهاد کشاورزی سیرجان از حدود ٣٠ فروشگاه عرضه گوشت مرغ و ماهی در سطح شهر سیرجان، بیش از ٣۵٠ کیلو انواع گوشت مرغ و ماهی تاریخ گذشته و فاسد جمع آوری و پس از صورتجلسه معدوم شدند.

در این بازدیدها به ١٠ فروشگاه عرضه گوشت مرغ و ماهی، اخطار ۴٨ ساعته برای رفع تخلف بهداشتی داده شده که در صورت عدم رفع، فروشگاه متخلف پلمب و پرونده به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است تامین ایمنی غذایی و حفظ سلامت احاد جامعه؛ اولویت اول کارشناسان بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان است و همشهریان محترم در صورت مشاهده هر گونه فاسد فروشی می‌ توانند با تلفن ثابت به شماره ١٩٠ سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت اطلاع داده تا در اسرع وقت جلوی تخلفات بهداشتی و بازی با سلامت همشهریان گرفته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha