انتقاد از تعطیلی پتروشیمی مازندران توسط سازمان محیط زیست

نماینده مردم قائمشهر در مجلس از رئیس جمهور خواست تا ضمن توجه به وضعیت و عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست، از ارتباط جاسوسان فراری با این سازمان جلوگیری کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، کمال علی پور خنکداری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 22 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد به عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای رئیس جمهور در جریان وضعیت سازمان حفاظت محیط زیست خود هستید؟ سازمان حفاظت محیط زیست پتروشیمی استان مازندران با تمام ظرفیت هایی که می تواند برای اقتصاد کشور ایجاد کند، تعطیل کرده است. آنچه در کشور درباره عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست به گوش می رسد و با آنچه آن طرف آبی ها می گویند مقایسه کنید و ببینید که آن ها چطور از سازمان محیط زیست ما حمایت می کنند.

نماینده مردم قائم شهر ،سوادکوه ،جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس، افزود: ما باید به موضوعاتی که دشمن به آن ها ورود کرده و نمی گذارد که کارها انجام شود توجه کنیم، چرا جاسوسانی که از کشور فرار کرده اند باید مورد توجه سازمان حفاظت محیط زیست باشند و آن ها برای کشور ما نظر دهند.

وی با تاکید بر اینکه آقای رئیس جمهور این موضوعات را دریابید، اظهار کرد: وضعیت نابسامان محیط زیست کشور را جمع کنید و نگذارید آن کسانی که از کشور فرار کرده اند و تحت تعقیب سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات هستند به سازمان حفاظت محیط زیست ما خط بدهند، این وضعیت را اصلاح کنید./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha