توسعه پایدار با همراهی فعالیت‌ های صنعتی و مسئولیت‌ های اجتماعی اتفاق می‌ افتد

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان در آئین آغازین عملیات اجرایی ساماندهی و زیباسازی ورودی محور سیرجان_شیراز که با حضور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس، فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولین برگزار شد، بر همراهی و هماهنگی فعالیت های صنعتی با مسئولیت های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهندس ایمان عتیقی، گفت: این پروژه حدود یکسال است که در دستور کار گل‌ گهر قرار گرفته و افراد زیادی یار و یاور گل‌ گهر در این پروژه بوده اند.

وی، افزود: این پروژه پیشانی شهر است و از شرکت توسعه عمران درخواست کرده‌ ایم به شکل آبرومندی انجام شود.

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، ادامه داد: هم به خاطر دینی که نسبت به دو منطقه مکی آباد و دهیادگار داریم و هم از این جهت که کار باید در شان شهرستان انجام شود،خواسته‌ ایم مدیریت پروژه با تمام توان عمل کند.

توسعه پایدار با همراهی فعالیت‌ های صنعتی و مسئولیت‌ های اجتماعی اتفاق می‌ افتد

مهندس ایمان عتیقی ، بیان کرد: توسعه پایدار در همراهی فعالیت‌ های صنعتی و مسئولیت‌ های اجتماعی اتفاق می‌ افتد، بنابراین گل‌ گهر قصد دارد با همکاری سایر شرکت‌ های منطقه اتفاقات خوبی را رقم بزند.

وی در خاتمه تصریح کرد: این پروژه به میمنت عید غدیر تقدیم مردم شد و پروژه سولفورزدایی که گامی مهم در جهت حفظ محیط زیست بود نیز، به میمنت عید قربان تقدیم مردم شد و امیدواریم بتوانیم به مناسبت‌ های مختلف کارهای خوبی را برای شهرستان سیرجان انجام دهیم.

شایان ذکر است؛ این پروژه مهم به طول ۲.۷ کیلومتر و با تامین اعتبار از سوی شرکت های بزرگ منطقه گل گهر در ورودی محور سیرجان از سمت شیراز اجرا خواهد شد.

توسعه پایدار با همراهی فعالیت‌ های صنعتی و مسئولیت‌ های اجتماعی اتفاق می‌ افتد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha