ایجاد ۱۵۰ فرصت شغلی در هفت روستای سپیدان فارس

محمد رضایی سرپرست فرمانداری سپیدان در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان که با حضور سعید خدایاری دبیر بنیاد برکت در استان فارس در محل فرمانداری برگزار شد،از اعلام آمادگی این بنیاد برای ایجاد ۱۵۰ فرصت شغلی در هفت روستای هدف شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ،جلسه کارگروه اشتغال شهرستان سپیدان به ریاست محمد رضایی سرپرست فرمانداری سپیدان و با حضور سعید خدایاری سایر اعضا این کارگروه در محل فرمانداری برگزار شد.


سرپرست فرمانداری شهرستان سپیدان در این جلسه با ابراز تاسف از عدم استفاده از ظرفیت بنیاد برکت در شهرستان سپیدان در طول ۴سال از  شروع فعالیت این مجموعه در استان فارس ،اظهار داشت:متاسفانه شهرستان سپیدان علی رغم پتانسیل های زیادی که دارد همچنان دچار بیکاری و برخی مشکلات پایه ای است ،البته در سالهای گذشته تلاش های زیادی برای توسعه شهرستان صورت گرفته اما کافی و مطلوب نبوده که امیدواریم با تلاش مسئولین و همکاری و مساعدت بنیاد برکت بتوانیم به سمت محرومیت زدایی از  روستاهای این شهرستان حرکت  کنیم.


محمد رضایی در ادامه با  اشاره به اینکه یکی از مهمترین راه‌های حصول توسعه یافتگی، فراهم‌آوری بستر کار و اشتغال در جامعه است،تصریح کرد:حوزه اشتغال در شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تلاش می‌کنیم همه ظرفیت‌ها را برای حفظ و افزایش اشتغال و تولید در راستای اسناد بالادستی و قابلیت‌ها و مزیت نسبی منطقه فعال کنیم که در این راستا از ظرفیت بنیاد برکت استفاده خواهیم کرد و در سال آتی این شهرستان را  یکی از مناطق اصلی فعالیت بنیاد برکت در اشتغال زایی خواهیم کرد.

 ایجاد ۱۵۰ فرصت شغلی در هفت روستای سپیدان فارس


سعید خدایاری مجری استانی طرح بنیاد برکت نیز در این جلسه از حمایت بنیاد برکت از کسب و کارها در هفت روستای شهرستان سپیدان خبر داد و افزود: این بنیاد برای این روستاها تسهیلات کم‌بهره اشتغال زایی در نظر در نظر گرفته است.
گفتنی است در این جلسه مقرر گردید کمیته‌ای متشکل از تسهیل گربنیاد برکت، دهیار شوراهای اسلامی و معتمدین روستاها جهت شناسایی ظرفیت تولید و اشتغال تشکیل شود.
خبرنگار : جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha