کد خبر: 183760
۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۳۵
وقوع ۱۸ حادثه طی یک روز در کرمان

معاون عملیات سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع ١٨ مورد حادثه در شهر کرمان طی یک روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابوذر فدایی، با بیان اینکه از ٢١ الی ٢٢ تیرماه، ۱۸ حادثه در شهر کرمان رخ داده است، این بازه زمانی را پرحادثه خواند و گفت: سه نفر در این حوادث مجروح شدند.

وی افزود: این حوادث در مجموع شامل پنج مورد آتش‌سوزی خودرو، چهار مورد تصادف، دو مورد حریق منزل مسکونی، پنج مورد زنده‌ گیری مارهای سمی و خطر ناک و دو مورد حوادث مربوط به نجات شهروندان در آسانسور بوده است.

معاون عملیات سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، به یک مورد از این حوادث اشاره کرد و افزود: آتش‌ نشانان با اطلاع از حادثۀ برخورد دو دستگاه خودروی «پژو ٢٠۶» و «تریلر» در بزرگراه «آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی»، برای امداد رسانی در محل حاضر شدند.

فدایی ادامه داد: به‌ دلیل تصادف شدید و محبوس شدن سه نفر سرنشین مجروح شده در خودروی «پژو ٢٠۶» و همچنین احتمال وقوع آتش‌ سوزی و با توجه به قرار داشتن در یکی از مسیرهای پُرتردد شهر و احتمال به‌ وجود آمدن حادثۀ‌ ثانویه، آتش‌ نشانان از ایستگاه شماره «دو» در اسرع وقت وارد عملیات شدند و ضمن نجات سرنشینان، اقدامات ایمنی را انجام دادند.

وی به حوادث روزانه در شهر کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: روزانه در شهر کرمان به‌ صورت میانگین ١۴ حادثه امدادی و آتش‌ سوزی توسط آتش نشانان امدادرسانی می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha