توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه کرمان

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری چهارمین مرحله کمک مومنانه سپاه بمناسبت دهه امامت و ولایت در سالجاری و توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی به وسیله پایگاه‌ های مقاومت و گروه‌ های جهادی بین افراد نیازمند استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ ناصر بهروز در حاشیه رزمایش کمک مومنانه به‌ مناسبت دهه امامت و ولایت در مصلی کرمان با اشاره به اینکه این رزمایش به صورت سراسری در کشور در حال برگزاری است، گفت: مرحله چهارم کمک مومنانه سپاه استان کرمان در سالجاری در حال برگزاری است.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را کمک به افراد نیازمند و کسانی که به‌ دلیل بیماری منحوس کرونا دچار مشکل شده‌ اند، عنوان کرد.

معاون هماهنگ کندده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در این مرحله بیش از ۴۰ هزار بسته غذایی جمعا به ارزش ۲۴ میلیارد تومان شامل یک کیسه ۱۰ کیلویی برنج، مرغ، ماکارونی، عدس، نخود، لوبیا، رب گوجه فرنگی، روغن مایع و شکر به ارزش هر بسته بیش از ۶۰۰ هزار تومان توسط مجموعه سپاه تدارک دیده شده که به‌ وسیله پایگاه‌ های مقاومت و گروه‌ های جهادی سراسر استان بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

سرهنگ بهروز با اشاره به اینکه در راستای کمک مومنانه ۶۵ سری جهیزیه بین زوجین نیازمند در این مرحله توزیع خواهد شد، افزود: این جهیزیه‌ ها شامل ۸ قلم کالا از جمله یخچال، ماشین ظرفشویی، جارو برقی، اجاق گاز، فرش، سرویس قابلمه، سرویس چایخوری و تلویزیون است و تنها در شهرستان منوجان به‌ دلیل برگزاری جشن ازدواج آسان ۵۰ زوج اقلام جهیزیه آنها ۱۲ قلم است و ارزش ریالی هر سری جهیزیه بیش از ۳۲ میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: در سطح کلان این کمک‌ ها توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) انجام می‌ شود و روشی که اکنون در حال اجرا است به‌ صورت محله‌ ای و توسط پایگاه‌ های مقاومت و گروه‌ های جهادی که شناخت درستی نسبت به محرومان و نیازمندان محله خود دارند، انجام می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha