انهدام باند سرقت احشام در شهرستان انار

فرمانده انتظامی شهرستان انار از انهدام باند ۴ نفره سرقت با سابقه سرقت بیش از ۱۵۰ راس گوسفند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت: در پی اعلام سرقت‌ های به وقوع پیوسته احشام در ادوار گذشته به پلیس، کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتزی مرکزی شهرستان انار، موفق به شناسایی کامل اعضای یک باند ۴ نفره سارق احشام شدند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات و رصدهای اطلاعاتی و پس از اخذ چندین نوبت نیابت قضایی در یک کار هماهنگ، منسجم و تلاش شبانه روزی موفق شدند در چند عملیات سریع و غافلگیرانه، اعضای این باند را که ۲ نفر مالخر و ۲نفر سارق بودند، دستگیر کنند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان انار در تحقیقات تخصصی انجام شده، متهمان به بزه‌ های انتسابی، ۱۱ فقره سرقت و بیش از ۱۵۰ راس سرقت احشام اعتراف کردند.

سرهنگ خلیلی تصریح کرد: از متهمان که همگی غیربومی بودند، یک دستگاه کامیون سرقتی و تعداد زیادی احشام کشف و  به مالباختگان تحویل داده شد، همچنین همگی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

وی ضمن قدردانی از مشارکت همه جانبه شهروندان با پلیس گفت: پلیس با حفظ هوشیاری و تلاش شبانه روزی، فضا را برای مجرمان نا امن می‌سازد، که این تلاش‌ ها در سایه خود مراقبتی و مشارکت شهروندان اثربخش‌تر خواهند بود.

 فرمانده انتظامی شهرستان انار تاکید کرد: از دامداران و صاحبان احشام درخواست می کنیم با رعایت موارد ایمنی و امنیتی، فرصت ارتکاب جرم را از سارقان بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را بدون فوت وقت، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha