سوپرگل فرانسوی در سویس؛ نامزد جایزه پوشکاش

یک مهاجم فرانسوی برای باشگاه سوئیسی خود گلی فوق‌العاده تماشایی به ثمر رساند که می‌تواند از نامزدهای دریافت جایزه پوشکاش امسال باشد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، درحالیکه فصل جدید سوپرلیگ سویس زودتر از همه لیگهای اروپایی آغاز شده است، در هفته اول این لیگ گلی فوق‌العاده تماشایی به ثمر رسید. گلی خیره‌کننده که می‌تواند از نامزدهای دریافت جایزه زیباترین گل سال، موسوم به جایزه پوشکاش، باشد.

در جریان هفته اول سوپرلیگ سویس، باشگاه سروت، توسط مهاجم فرانسوی‌اش، رونی رودلین، گلی تماشایی به ثمر رساند. گلی که از فاصله دور و با ضربه‌ای زیبا وارد دروازه حریف شد.

سوپرگل فرانسوی در سویس؛ نامزد جایزه پوشکاش

این مهاجم فرانسوی درحالیکه تنها پنج دقیقه از شروع مسابقه می‌گذشت در جناح راست صاحب توپ شد. مهاجم 32ساله سپس با ضربه‌ای پرقدرت و تماشایی توپ را از به تور دروازه حریف چسباند.

دروازه‌بان تیم سنت‌گالن، حریف سروت در این مسابقه، هر چه تلاش کرد نتوانست مانع از گل شدن این توپ بشود و شوت رودلین از بالای سر او وارد دروازه شد. مسابقه در نهایت با همین گل و با حساب 1-0 به سود سروت به پایان رسید.

این گل بدون شک می‌تواند به فهرست نامزدهای زیباترین گل سال وارد شود و جایزه پوشکاش را به خود اختصاص دهد.

رودلین در سال 2021 از گوئن‌گان به باشگاه سویسی سروت پیوست. او تا این لحظه 37 بازی برای تیم سوئیسی انجام داده و پنج گل به ثمر رسانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha