باید برنامه ریزی مستمر و ایجاد انگیزه برای فرزندان پرسنل که به سن تکلیف رسیده اند شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی با حضور در مراسم جشن غدیر و شورای اقامه نماز اداره کل منابع طبیعی استان شرکت و طی سخنانی در مورد اهمیت درس هایی که از غدیر می توان آموخت مطالبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ مدیر ستاد اقامه نماز استان در جمع شورای اقامه نماز اداره کل منابع طبیعی که با حضور مدیرکل و اعضا شورا تشکیل گردیده بود شرکت نمود.

پس از گزارش دبیرستاد اقامه نماز اداره کل منابع طبیعی مدیر ستاد اقامه نماز از زحمات دبیر سابق این اداره کل، حجت الاسلام و المسلمین حسینیان  که بسیار فعال و پرتلاش بودند و اکنون بازنشسته شدند قدردانی نمود.

وی ادامه داد: در جهت ایجاد انگیزه برای فرزندان پرسنل که به سن تکلیف می رسند برنامه ریزی مستمر داشته و همچنین در صورت امکان مسابقه ای را با عنوان نیایش و طبیعت برگزار نمایند.

در ادامه محسن فنودی مدیر کل منابع طبیعی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و به منظور بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات موجود در جهت ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و همچنین اجرایی نمودن مفاد آئین نامه هیات وزیران و بومی سازی تلاش نماییم.

در پایان تفاهم نامه بومی استانی امضا گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha