لزوم استفاده از کارت خوان های جدید در نانوایی های استان کرمان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از الزامی شدن استفاده نانوایی های سطح استان از کارت خوان های جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار استانداری کرمان گفت: نانوایی‌های استان موظف هستند ساعات پخت تعیین شده را رعایت کنند و هیچ ممنوعیتی برای دریافت تعداد نان از سوی مردم وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: نانوایی‌ ها موظف اند از کارت خوان‌ های جدید نصب شده استفاده کنند و استفاده از سایر دستگاه‌ ها تخلف محسوب می شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: قرار شده است با حضور نمایندگانی از بانک سپه مخابرات و فرمانداران بررسی شود آیا کارت خوان‌ های جدید نصب شده در نانوایی‌ ها مشکل آنتن دهی وقطعی دارند یا خیر و برخی قطعی‌ های عمدی شاید تخلف باشد.

رحمان جلالی گفت: نظارت‌ ها بر بازار و اطلاع رسانی به مردم در خصوص نتیجه‌ نظارت‌ ها بسیار مهم است و مردم باید بدانند تماس با سامانه ۱۲۴ اداره صمت جهت رسیدگی به شکایت‌ ها چقدر تاثیر گذار بوده و اینکه چه اقداماتی در پاسخ به تماس آنان با ۱۲۴ انجام می شود.

وی تاکید کرد: نظارت‌ ها بر بازار میوه و تره بار نیز باید دو برابر شود و ساعت پخت نانوایی‌ ها و عملکردشان نیز باید بررسی شود.

 ارسلان میری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان نیز در خصوص سامانه ۱۲۴ گفت: از امروز تا اطلاع بعدی کلیه واحدهای صنفی در رابطه با نصب پوستر اطلاع رسانی ۱۲۴ و درج قیمت‌ ها مورد نظارت از سوی دستگاه‌ های متولی بازرسی قرار می‌ گیرند و اتحادیه‌ ها نیز به واحدهای صنفی در این خصوص باید اطلاع رسانی به اصناف را داشته باشند.

گفتنی است؛ در رابطه با بحث کامیون داران و معادن شن و ماسه هم بنا شد در کار گروهی زیر نظر فرمانداری وضعیت حمل شن و ماسه به مناطق درون شهری و برون شهری تعیین تکلیف شود و در رابطه با میادین میوه و تره بار نیز مقرر شد نیروی انتظامی آنجا مستقر باشند و بحث صدور فاکتور قیمت گذاری از سوی اتحادیه مربوطه نظارت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha