بازدید استاندار کرمان از طرح های در دست احداث شهرستان فاریاب

استاندار کرمان در سفر یک روزه خود به شهرستان فاریاب از طرح جهادی آبرسانی به ۱۵۰ خانوار در روستای بلوچ‌ آباد و عملیات آسفالت محور فاریاب به ارزوییه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در ابتدای ورود خود به فاریاب با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس به دیدن خانواده یکی از شهدای شاخص این منطقه رفت.

وی با حضور در جمع اعضای خانواده سردار شهید حسین تاجیک از شهدای شاخص شهرستان فاریاب با آنان دیدار و گفتگو کرد، تا هم یاد و خاطرات همرزم دوران دفاع مقدس خود را زنده کند و هم شنونده مسائل و سخنان این خانواده باشد.

استاندار کرمان در بازدید خود از جاده فاریاب- ارزوئیه ، اعلام کرد: ۲۰ کیلومتر از ۵۰ کیلومتر محور فاریاب به ارزوییه از سمت صوغان آسفالت شده، ۸ کیلومتر آن نیز آماده آسفالت و ۱۳ کیلومتر از این محور هنوز خام و دست نخورده باقی مانده است.


فداکار پیشرفت کلی طرح روکش آسفالت محور فاریاب به ارزوییه را ۵۵ درصد اعلام و بیان کرد: ۹۵ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح لازم است و با اجرای این طرح محور فاریاب به ارزوئیه و اسفندقه جیرفت، همچنین شهرستان های بافت و سیرجان وصل می‌ شود.


وی در ادامه سفر خود به بازدید از سایت اداری در حال احداث این شهرستان که با زیربنای سه هزار مترمربع قرار است به بهره برداری برسد، پرداخت و تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی سایت اداری فاریاب ۶۵ درصد اعلام و بیان شده است، که حدود ۴ میلیارد تومان برای احداث آن تاکنون هزینه شده است.

بازدید استاندار کرمان از طرح های در دست احداث شهرستان فاریاب

بازدید از طرح آبرسانی به روستای بلوچ‌ آباد نیز آخرین برنامه استاندار کرمان در شهرستان فاریاب بود.


 سلجوقیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان فاریاب در حاشیه این بازدید به استاندار کرمان گفت: در راستای اجرای طرح آبرسانی به روستاها، کمیته‌ ای متشکل از فرمانداری، سپاه و دفتر امام جمعه شهرستان ایجاد شده است، تا در مناطقی که با کمبود آب مواجه هستند تدابیر لازم جهت توسعه و بازسازی اندیشیده شود.


وی افزود: در این راستا طی ۲ ماه اخیر بیش از ۸.۵ کیلومتر در سطح روستاهای این شهرستان لوله‌ گذاری اجرا شده است.


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان فاریاب با اشاره به اینکه این کار تماماً مردمی است، ادامه داد: در اجرای طرح آبرسانی به بلوچ‌ آباد شهرستان فاریاب ۲.۵ کیلومتر پروژه لوله‌ گذاری در حال انجام است.


گفتنی است؛ نماینده مردم پنج شهر جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه شهرستان فاریاب و دیگر مسئولان استاندار کرمان را در این سفر همراهی کردند.

بازدید استاندار کرمان از طرح های در دست احداث شهرستان فاریاب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha