مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌ سواری کشور در سیرجان برگزار شد

رئیس سازمان لیگ دوچرخه‌ سواری کشور از برگزاری دومین مرحله مسابقات «تایم تریل» و «استقامت جاده» لیگ برتر دوچرخه سواری کشور با رقابت بیش از ۵۰ دوچرخه سوار از ۱۳ تیم از سراسر کشور در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهرداد صفرزاده اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر امسال که اولین دوره آن را در ارس و جلفا برگزار کردیم، دومین مرحله آن در رشته تایم تریل روز یکشنبه مورخ ۲ مرداد ماه, در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان برگزار شد و امروز نیز مسابقات دوچرخه سواری جاده برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در چهار مرحله بیان کرد: مسابقات امسال را به جهت استقبال و پیشنهاد میزبانی که از استان‌ ها و باشگاه‌ های مختلف شده است را در چهار مرحله برگزار خواهیم کرد و دو مرحله دیگر در استان‌ های اصفهان و مازندران برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ دوچرخه‌ سواری کشور تصریح کرد: در این دوره از مسابقات تایم تریل ۱۳ تیم با ۵۰ ورزشکار از سراسر کشور حضور دارند.

حسین اسلامی رئیس هیئت دوچرخه‌ سواری استان کرمان نیز در مورد این مسابقات عنوان کرد: دومین مرحله لیگ برتر جاده را به‌ نام سردار دل‌ ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید الله‌ دادی است را برگزار کردیم که ۲ تیم صنعت مس و گهر گستر از استان کرمان در این مسابقات حضور دارند و این مسابقه با حضور قهرمانان کشور برگزار شد.

وی افزود: مرحله تایم تریل انفرادی که هر تیم ۲ شرکت کننده داشت و در مجموع ۵۰ شرکت‌ کننده به رقابت پرداختند و هیچ مشکلی به‌ وجود نیامد و میزبانی شهرستان سیرجان به نحو مطلوب است که جای تقدیر دارد.

باستانی رئیس هیئت دوچرخه‌ سواری سیرجان نیز از ادامه روند پیشرفت تیم دوچرخه‌ سواری این شهرستان خبر داد و گفت: تیم دوچرخه‌ سواری سیرجان پس از مدت کوتاهی که تشکیل شد در لیگ برتر سال گذشته توانست مقام چهارم را به‌ دست آورد و امسال نیز برای اولین بار مسابقات لیگ برتر را میزبانی کردیم که شاهد حضور ۱۳ تیم از سراسر کشور در این مرحله هستیم و در ادامه بیش از ۱۰۰ ورزشکار در مسابقات جاده به رقابت پرداختند.

در پایان مسابقات تایم تریل انفرادی، سعید صفرزاده از تیم آرویج شرق مازندران به مقام اول رسید و حسین عسکری از تیم هورسان رامسر دوم و آیدین علی‌ یاری از تیم دانشگاه آزاد تبریز مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

در مسابقات استقامت جاده نیز محمد گنج خانلو از باشگاه فولاد مبارکه اصفهان در رقابت با ۵۵ رکابزن دیگر از ۱۲ تیم، توانست عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد.

سعید صفرزاده از تیم آرویچ شرق مازندران در جایگاه دوم و سعید چهرزاد از تیم گوهرگستر سیرجان در جایگاه سوم قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha