کاهش زاویه دید افقی در جنوب استان کرمان به علت طوفان شن

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از وقوع طوفان شن و کاهش دید افقی به کمتر از ۱۰ متر در این منطقه خبر داد. ‌

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی رئیسی با اشاره به بروز گرد و غبار شدید در جنوب استان کرمان و کاهش دید افقی به کمتر از ۱۰ متر در این منطقه، گفت: ساعاتی پیش بروز پدیده طوفان شدید در حوزه تالاب جازموریان سبب بروز پدیده گرد و غبار شدید در حوزه شهرستان های منطقه جنوب کرمان بویژه شهرستان های رودبارجنوب، قلعه گنج‌ و جیرفت شده است.

وی افزود: گزارش گشت های راهداری هم اکنون میزان دید افقی در محورهای جنوب کرمان بویژه رودبار جنوب_ زهکلوت و محور قلعه گنج_ رمشک را به کمتر از ۱۰ متر اعلام کرده است و از رانندگان درخواست داریم؛ با توجه به افزایش میزان کاهش دید افقی در جاده های حوزه جنوب کرمان بویژه شهرستان های رودبار جنوب و قلعه گنج جوانب احتیاط را رعایت و از تردد غیر ضرور در محورها به ویژه در محور زهکلوت و رمشک خودداری کنند.

معاون راهداری جنوب کرمان اظهار داشت: با توجه به تردد تریلرهای حامل سوخت در منطقه، رانندگان جوانب احتیاط را رعایت کنند و حتما از سلامت چراغ های خودرو اطمینان حاصل کنند.

رئیسی خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل با شماره ۱۴۱ بصورت شبانه روزی پاسخگوی رانندگان و مخاطبان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha