بازدید میدانی استاندار کرمان از شهرستان های جنوبی استان

در پی هشدار سطح قرمز اداره کل هواشناسی استان کرمان مبنی بر بارش‌ های رگباری و سیل آسا، استاندار کرمان جهت بازدید از اقدامات پیشگیرانه سیل، راهی شهرستان‌ های جنوبی کرمان شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در پی اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی از ناپایداری‌ های جوی در سطح استان کرمان، محمد مهدی فداکار عصر امروز سه‌ شنبه مورخ ۴ مرداد ماه از تمهیدات و اقدامات شهرستان‌ های جنوبی ‌در راستای مهار و مقابله با طغیان رودخان ه‌ها و سیلاب احتمالی به صورت میدانی بازدید کرد.


وی در بدو ورود به شهرستان قلعه‌ گنج، از اقدامات پیشگیرانه مناطق سیل‌ خیز، جاده‌ های در مسیر سیلاب، پل‌ ها و دیگر مناطق حادثه‌ خیز به صورت میدانی بازدید و دستورات لازم جهت پیشگیری و مهار سیل را صادر کرد.


شایان ذکر است؛ بنا به هشدار اداره کل هواشناسی و اداره کل مدیریت بحران استان کرمان، ناپایداری‌ های جوی به صورت رشد ابر، رگبار، رعد و برق، وزش تندباد و بارش احتمالی تگرگ که از روز دوشنبه ۳ مرداد در استان آغاز شده، همچنان ادامه دارد و امروز سه‌ شنبه ۴ مرداد بر گستره بارش‌ ها در سطح استان افزوده شد.


بیشترین میزان بارندگی امروز در مناطقی از نیمه جنوبی استان بود و بیشینۀ شدت بارش طی روزهای چهارشنبه تا جمعه در نیمه غربی استان برآورد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha