دولت، مجلس و قوه قضائیه در هماهنگی و همراهی کامل هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه کرمان، اظهار کرد: مجموعه دولت، مجلس و قوه قضائیه در هماهنگی و همراهی کامل هستند که نعمت بزرگی است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد باقر قالیباف در نشست مشترک با نماینده مردم راور و کرمان در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه شهرستان های کرمان و راور با اشاره به مشکلات موجود در جامعه گفت: در این مورد حق با مردم است، بنده باور و امید دارم مشکلات اقتصادی کشور ما قابل حل است، زیرا یکی از شیطنت های دشمنان انقلاب این است که امید را در جامعه از بین ببرند و یا بگویند مشکلات در صورتی حل می شود که ما دست از باورها و سنت های الهی برداریم.

وی ادامه داد: تک تک حوادث و پدیده هایی که از ۱۵ خرداد اتفاق افتاده نشان داده هر جا ما پای سنت های الهی ایستاده ایم منجر به موفقیت شده است که اجر اخروی هم دارد و هر جا فاصله گرفتیم از نظر مالی و معنوی ضربه خورده ایم.

رئیس مجلس شوری اسلامی گفت: محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مجلس رکن اصلی و موثر مجلس است و در حوزه های مختلف نقش مهم و اساسی دارد و بدون شک در مجلس در مسائل اقتصادی از نمایندگان موثر در جلسه سران قوا هستند.

نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در ادامه این نشست، گفت: ائمه جمعه نقش مهمی در نهادینه شدن قانون پذیری در جامعه دارند.

محمد رضا پورابراهیمی با اشاره به اینکه ائمه جمعه کرمان نیز در این زمینه تلاش زیادی داشته اند، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی یک چهره ملی و جهانی و از فرزندان این منطقه است و یکی از پایه های اقتدار نظام همین نیروهای ارزشمند مجاهد و مبارز هستند که پای نظام ایستاده اند و کشور را در فراز و نشیب ها یاری کرده اند.

وی جمله «مجلس انقلابی» را مدالی برای نمایندگان این قوه خواند و ابراز داشت: مجلس نقش ریل گذاری دارد و تمام امور کشور باید از دروازه مجلس بیرون بیاید و به دستگاه های اجرایی برود./ پایگاه اطلاع رسانی دکتر پورابراهیمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha