نجات شهروند مفقود شده در سیل رودبار جنوب توسط نیروهای هلال احمر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از نجات یک خانم که در ماجرای بارندگی و سیل روز گذشته شهرستان رودبار جنوب مفقود شده بود، توسط نجاتگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ محمد امیرخانی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: شب گذشته در پی اعلام گزارش مفقود شدن یک خانم در شهرستان رودبار جنوب به جمعیت هلال احمر استان کرمان، بلافاصله ۳ تیم جست و جو و نجات از جمعیت هلال احمر به این منطقه اعزام و با همراهی نیروهای بسیج از شب گذشته(سه شنبه) در جست و جوی این مفقودی بودند.

وی اظهار داشت: یک زن و شوهر چوپان در روستای عباس آباد رودبار جنوب پیش از شدت یافتن بارندگی ها، در طوفان شدید روز گذشته گرفتار شده بودند که زن چوپان مفقود بود و امروز صبح مصادف با چهارشنبه ۵ مرداد ماه با تلاش نیروهای هلال احمر نجات یافت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان، همچنین از آماده باش تیم های امدادی این جمعیت در شهرستان های جنوبی، شرق و غرب استان خبر داد و گفت: ۷ خانواده متاثر از بارندگی های اخیر و سیلاب در شهرستان ارزوئیه امداد رسانی شدند.

امیرخانی عنوان کرد: طی هشدارهای اخیر سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استانداری نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در سراسر استان کرمان در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: با توجه به شدت بارش ها تاکنون انبارهای امدادی شهرستان های منوجان، کهنوج، جیرفت، عنبرآباد، قلعه گنج، ریگان، بم، سیرجان، شهربابک و بردسیر تقویت و پشتیبانی شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha