ریزش کوه موجب مسدود شدن دو راه روستایی در رفسنجان و زرند شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال استان کرمان از بسته شدن مسیر دو روستای داوران در رفسنجان و حصن آباد در زرند به علت ریزش کوه و جاری شدن سیلاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد امیرخانی گفت: در پی ریزش کوه و جاری شدن سیلاب از عصر دیروز، جمعیت هلال احمر با روستاییان حصن آباد زرند در تماس است، که هیچ اقدامی انجام ندهند و در مسیر رودخانه قرار نگیرند تا به کمک شان بشتابیم.

وی اظهار داشت: همچنین دیگر توصیه های لازم از جمله اینکه از ارتفاعات روستا پایین نیایند به اهالی این روستاها داده شده است و تیم های امداد و نجات به سرپرستی رییس شعبه زرند به منطقه اعزام شده اند و اکنون در نزدیکی روستا هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان، ابراز داشت: افراد محاصره شده در سیلاب و ریزش کوه در روستای حصن آباد به گفته اهالی روستا ۳۰ خانوار هستند.

امیرخانی همچنین با اشاره به ریزش کوه و مسدود شدن محور روستایی داوران رفسنجان گفت: ۲تیم امدادی از رفسنجان به این منطقه اعزام شده و با فرمانداری رفسنجان هماهنگ شده که ۲ بولدوزر و لودر برای بازگشایی این مسیر روستایی به منطقه اعزام شود.

وی ادامه داد: همچنین وجود خودروهای سنگین برای تقویت خاکریز سد خاکی داوران ضروری است تا این سد برای روستای پایین دست مشکل ساز نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha