بی‌ احتیاطی در شارژ سیلندر گاز، شش مصدوم در کرمان بر جای گذاشت

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از انفجار و آتش‌ سوزی یک منزل مسکونی و مصدوم‌ شدن ۶ نفر از همشهریان کرمانی در اثر شارژ سیلندر گاز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی با اشاره به اینکه رعایت‌ نکردن نکات ایمنی و بی‌ احتیاطی‌ باعث انفجار و آتش‌ سوزی یک منزل مسکونی در خیابان«شهید اسدآبادی» کرمان شد، گفت: بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه، آتش‌ نشانان در محل حادثه حضور یافتند.

وی، علت این حادثه را شارژ کردن سیلندر پیک‌ نیک با استفاده از کپسول گاز بیان کرد و افزود: انفجار و آتش‌ سوزی در حال سرایت به دیگر قسمت‌ های منزل بود که با حضور به‌ موقع آتش‌ نشانان، از گسترش آتش جلوگیری شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان، ادامه داد: شش نفر مصدوم این حادثه که دو مرد، یک نفر خانم و سه نفر کودک هستند، قبل از ورود آتش‌ نشانان بر اثر شعله‌ های حاصل از انفجار دچار سوختگی شدند که توسط عوامل اورژانس، به بیمارستان منتقل شدند.

بابایی خطاب به شهروندان تأکید کرد: از رفتارهای پُرخطر مانند شارژ کردن سیلندر پیک‌ نیک در محیط منزل اجتناب کرده و نکات ایمنی را رعایت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha