درخشش دانش آموزان کرمانی در مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان از کسب یک مدال طلا در مسابقات آمادگی جسمانی و یک مدال برنز در رشته بوچیا توسط دو دانش آموز با نیازهای ویژه کرمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمود بنی اسد با اعلام این خبر، گفت: در بیست و دومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای وی‍ژه(آسیب دیده شنوایی) کشور که به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد، سید ایلیا گل سرخی دانش آموز کرمانی توانست در رشته آمادگی جسمانی انفرادی رده سنی متولدین ۱۳۸۶ مقام قهرمانی را کسب نماید.

وی با بیان اینکه ورزش و تربیت بندی از جمله فعالیت هایی هستند که در تمام دوره های تحصیلی در نظام تعلیم و تربیت مورد توجه می‌باشند، افزود: در پرتو این فعالیت است که بخشی از زمینه‌های لازم جهت ایجاد و برقراری سلامت جسمانی دانش آموزان که از هدف‌های هر نظام آموزشی می‌باشد فراهم می‌ شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان، همچنین از کسب مدال برنز مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیاز های ویژه کشور توسط «صالح صفی زاده»دانش آموز کرمانی در رشته بوچیا خبر داد.

 محمود بنی اسد، در ادامه بیان کرد: صالح صفی زاده دانش آموز با نیاز های ویژه(جسمی و حرکتی) از مدرسه توان خواهان کرمان موفق به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی دانش آموزان در رشته بوچیا با نیاز های ویژه کشور شد و بر سکوی سومی این دوره از مسابقات ایستاد.

وی تصریح کرد: بیست و دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان و دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور، دوره دوم این مسابقات در رشته های فوتسال، شطرنج و بوچیا در دو گروه دانش آموزان پسر با نیاز ویژه ذهنی و جسمی حرکتی چهارم تا هفتم مرداد ماه جاری در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha