کشف پیکر دو مسافر جانباخته ناشی از سیل در رفسنجان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از رهاسازی پیکر زن و شوهر اهل استان قم که در جاده انار_ رفسنجان به دلیل گرفتار شدن خودرو در سیلاب جان خود را از دست دادند، توسط نجاتگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد امیرخانی با بیان اینکه صبح امروز خبر کشف جسد یک زن و مرد حدودا ۳۰ ساله در ورودی رفسنجان از طرف جاده یزد توسط نیروی انتظامی به جمعیت هلال احمر اعلام شد، گفت: اجساد مربوط به یک زن و شوهر که از سمت انار، عازم شهرستان رفسنجان بودند و شب گذشته با ورود سیلاب در زیر آب گرفتار شدند، بوده است.

وی افزود: ۲ جانباخته این حادثه، مسافرانی از اهالی استان قم بودند که با یک دستگاه پژو RD در پنج کیلومتری شرکت نفت رفسنجان دچار حادثه شدند و با تلاش تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر، خودرو این زوج گرفتار در سیل امروز رهاسازی شد، که پس از خارج کردن خودرو از آب پیکر ۲ سرنشین این خودرو را درون آن مشاهده کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: پیکر قربانیان این حادثه تحویل مراکز نظامی رفسنجان شده است.

امیرخانی خاطر نشان کرد: پایگاه کشکوییه جمعیت هلال احمر استان کرمان با همکاری تمامی دستگاه های امداد رسان از جمله راهداری، پلیس و اورژانس در این عملیات حضور و مشارکت فعال داشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha