برگزاری ششمین همایش کشوری "دل عالم" در کرمان

رئیس هیئت مدیره انجمن "دل عالم" کرمان، گفت: به همت انجمن دل عالم، شاعران برجسته کشور در ششمین همایش بزرگ کشوری دل عالم در شهر کرمان گرد هم آمدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید داوود ملکی ضمن خیر مقدم به حضار و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شاعران از دست رفته در طول دو سال اخیر گفت: خوشحالیم که پس از دو سال تعطیلات کرونایی مجدد شاهد حضور و دورهمی و تجدید دیدار شاعران عزیز هستیم و امیدواریم اینگونه همایش‌ ها تدوام داشته باشد.

وی این گردهمایی‌ ها را باعث تلفیق فرهنگ‌ های مختلف با یکدیگر دانست و افزود: همایش دل عالم مکتب آموزش معرفت است.


همچنین در حاشیه این همایش، سید علی منصوریان دبیر انجمن دل عالم گفت: امسال این همایش را با موضوع آزاد و محوری برگزار کردیم و در دیار کریمان میزبان جمعی از عزیزان شاعر هستیم که حضورشان موجب دلگرمی همیشگی ماست.

وی با بیان اینکه همایش دل عالم خواستگاه تبادل فرهنگ‌ هاست، ابراز داشت: در این همایش شاعران مطرحی چون دکتر مینا آقا زاده، اصغر معاذی، صنم نافع، مسلم محبی، جابر ترمک، زری قهارترس و ... به همراه شاعرانی از استان‌ های فارس، همدان، چهار محال و بختیاری، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، اصفهان، بوشهر، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، تهران، یزد و ... در دیار کریمان حضور یافتند.

برگزاری ششمین همایش کشوری "دل عالم" در کرمان


عبدالرحیم عبدالکریمی دبیر انجمن ترانه کرمان و عضو هیات مدیره انجمن دل عالم نیز گفت: حضور شاعران از سراسر کشور با سلایق و عقاید مختلف ادبی اما مملو از همدلی و مهربانی به میزبانی کرمانی‌ ها موجب مباهات اهالی قلم دیار کریمان است.


 محمد علی عرب نژاد رئیس کانون شاعران آیینی استان کرمان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور شاعران برجسته کشور در دیار افتخار آفرینان حماسه‌ ساز و مردم خونگرم و مهمان نواز کرمان، خاطر نشان کرد: امسال با تمامی مشقت‌ های پیش رو حقیقتا انجمن دل عالم بسیار خوب و اثرگذار توانست برای ششمین مرتبه این همایش را برگزار کند.

وی گفت: جا دارد بعنوان یکی از کوچکترین اعضای خانواده شعر کرمان از اعضای هیات مدیره انجمن تشکر کنم، چرا که فعالیت‌ های این انجمن توانسته نام کرمان را در حوزه شعر و ادب در سراسر کشور بر سر زبان‌ ها بیندازد.


شایان ذکر است؛ در این همایش بیش از پنجاه شاعر از سراسر کشور به شعرخوانی پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha