بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار اشتغال زایی به استان کرمان ابلاغ شده است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال زا در حوزه های روستایی، مشاغل خانگی و حمایتی در سال جاری به استان کرمان ابلاغ شده و ابلاغ اعتبارات تبصره ای نیز در شرف انجام است .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی مصباح با بیان اینکه فرآیند معرفی طرح های واجد شرایط به مؤسسات عامل در استان کرمان حال انجام است، گفت: مدیریت کمیته های فنی تسهیلات اشتغال استان سعی دارند امسال بیش از یک و نیم برابر اعتبار تخصیص داده شده به استان، طرح های اشتغالزا را به بانک های عامل معرفی نمایند .

 وی با بیان اینکه اولویت بانک ها باید پرداخت به موقع تسهیلات اشتغالزا باشد و در این مسیر با همکاری دستگاه های اجرایی طرح های واجد شرایط شناسایی و با اولویت ایجاد اشتغال اهلیت سنجی می گردند، افزود: پرداخت به موقع تسهیلات به متقاضیان و تسهیل شرایط برخورداری آن‌ها از این تسهیلات، مهمترین انتظاری است که باید در دستور کار بانک ها قرار گیرد.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، تصریح کرد: اولویت پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به طرح های نیمه تمام و راکد است، که همه متقاضیان این تسهیلات در بخش های صنعتی، ورزشی، بهداشت و سلامت و فرهنگی و هنری باید برای دریافت اعتبارات به دستگاه های اجرایی صادر کننده مجوز مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha