اکیپ امدادی شهرداری کرمان به شهرستان رفسنجان اعزام شد

معاون خدمات شهری شهردار کرمان، از اعزام تیمی متشکل از مدیران شهرداری کرمان و ۵۰ کارگر جهت کمک به مردم سیل‌ زده رفسنجان و شهرداری این شهر جهت تسریع در روند پاکسازی منازل و معابر از آب و گل و لای ناشی از سیل اخیر، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمود ایرانمنش با بیان اینکه تیمی متشکل از معاون خدمات شهری شهردار کرمان، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند، مدیر خدمات و تأسیسات شهرداری کرمان و ۵۰ کارگر به شهرستان رفسنجان اعزام شدند، گفت: علاوه بر افراد مذکور، به دستور شهردار کرمان، ۱۱ دستگاه کامیون برای لایه‌ روبی، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه باب‌ کت، یک دستگاه بیل بکهو و یک دستگاه تراکتور تیغ جلو جهت آب‌ کشی، جمع‌ آوری خاک‌ و نخاله و ارائه سایر خدمات، از سوی شهرداری کرمان برای کمک به مردم سیل‌ زده رفسنجان به این شهر فرستاده شده است.

وی، با بیان اینکه پنج پمپ لجن‌ کش بزرگ و یک ژنراتور برق سیار نیز به این شهر آورده شده است، افزود: این اکیپ در شهرک «فرهنگیان» رفسنجان که کانون سیل بوده، مستقر شده و در حال خدمت‌ رسانی به شهروندان رفسنجانی است.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان ادامه داد: قرار است حداقل چهار روز در شهر رفسنجان مستقر باشیم و به مردم شریف و نجیب این شهر خدمت‌ رسانی کنیم و سعی بر این داریم با کار جهادی، کمک کنیم هرچه سریع‌ تر شهر به وضعیت عادی برگردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha