ششمین اجلاس شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد

ششمین اجلاس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با موضوع بررسی عملکرد، گزارشات و اقدامات حوزه حسابرسی سازمان همیاری شهرداریها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی، این نشست رسمی با حضور سید مومن حسینی رییس شورا اسلامی استان و دیگر نمایندگان شوراهای اسلامی شهرهای مختلف در این اجلاس، محمدرضا تازیکی مدیرعامل و مدیران شرکت ها و موسسات تابعه سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی برگزار شد.

این نشست در پی دستورالعملهای موجود در اساسنامه جدید سازمان همیاری و واگذاری انتخاب حسابرس و بررسی و ارائه گزارشات حسابرسی این نهاد به شورای اسلامی استان، برنامه ریزی شده بود و طی آن صورت های مالی منتهی به اسفند ماه سال ۱۴۰۰ این سازمان مورد بررسی و تایید اعضای این شورا جهت ارسال به وزارت کشور قرار گرفت.


دیگر مصوبه این اجلاس که به اتفاق آرا مورد تصویب اعضای شورای اسلامی استان قرار گرفت حضور رئیس و یا نماینده کمیسیون برنامه و بودجه شورای استان در مجامع سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی بود.


همچنین مصوب شد تا نخستین همایش درآمدهای اقتصاد پایدار در مدیریت شهری با همکاری شورای اسلامی استان و سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی و با حضور شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان در شهریور ماه امسال برگزار گردد.


ادامه همکاری شرکت حسابرسی منتخب شورای اسلامی استان در سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در سال جدید نیز دیگر مصوبه صحن ششم ششمین دوره شورای اسلامی استان خراسان رضوی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha