۱۰ کشته در حادثه درگیری خونین در رفسنجان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از درگیری و کشته شدن بیش از ۱۰ نفر در بهرمان رفسنجان به دلیل اختلافات شخصی خبر داد و گفت: ضارب این نزاع از اتباع بوده و از تعادل روحی و روانی برخوردار نبوده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: در این حادثه که بین اتباع افاغنه در بهرمان رفسنجان عصر امروز اتفاق افتاد، تعدادی نیز حین درگیری اتباع بیگانه به منظور میانجیگری وارد نزاع می شوند که متاسفانه ضارب با سلاح سرد به آنها نیز حمله می کند و آنها را به قتل می رساند.

وی با بیان اینکه اختلافات ملکی و شخصی موجب راه افتادن این نزاع شده است, افزود: ضارب قصد خروج از استان را داشت که حین فرار توسط عوامل انتظامی در شهرستان انار دستگیر می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید کرد: این نزاع به هیچ وجهه امنیتی نداشته و صرفا یک درگیری شخصی بوده و ضارب سابقه بیماری روانی دارد.

شایان ذکر است، طبق گفته صالحی فرماندار انار، این حادثه عصر امروز ساعت ۱۹ در بهرمان رفسنجان اتفاق اتفاق افتاد و فرد ضارب ۶ تبعه افغان و ۴ شهروندان رفسنجانی را به قتل رسانده و ۸ نفر دیگر زخمی شدند و حین خروج از استان کرمان، در شهرستان انار دستگیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha