جبران خسارت سیل و سرمازدگی از درخواست های مردم کرمان در سفر رئیس جمهور می باشد

نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در بازدید از مناطق سیل زده مرکزی کرمان، گفت: یکی از درخواست های مهم ما در سفر رئیس جمهور به کرمان، اختصاص اعتبار جهت جبران خسارت سیل و سرمازدگی به شهرستان های کرمان و راور است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد رضا پورابراهیمی در بازدید از مناطق سیل زده بخش مرکزی کرمان شامل رباط، سعدی و شهر باغین، اظهار کرد: با توجه به سفر رئیس جمهور به استان کرمان در روز جمعه هفته جاری یکی از اولویت های مهم ما اختصاص اعتبار مناسب جهت جبران خسارات سیل در شهرستان های کرمان و راور است.

وی در ادامه افزود : با توجه به خسارت های عظیمی که سیل چند روز قبل به روستاهای شهرستان های کرمان و راور وارد کرد، از رئیس جمهور درخواست داریم یکی از مصوبات سفر ایشان در روز جمعه هفته جاری به استان کرمان در نظر گرفتن اعتبارات مناسب جهت جبران خسارت وارده شده به این مناطق است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره سرمازدگی محصولات کشاورزی در کرمان ابراز داشت: خساراتی که سرمازدگی در روزهای ابتدایی سال جاری به محصولات کشاورزی به ویژه محصول پسته در شهرستان های کرمان وارد کرد، علیرغم پیگیری ها وجلساتی که در این خصوص برگزار کردیم هنوز جبران نشده است.

پورابراهیمی خاطر نشان کرد: با توجه به بحث سیل و سرمازدگی در این مناطق و متضرر شدن کشاورزان این مناطق باید هر چه سریعتر نسبت به جبران این خسارات اقدام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha