رفع تصرف ساخت و سازهای غیرقانونی در سیرجان

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک سیرجان، گفت: در راستای مقابله با ساخت‌ و سازهای غیر مجاز، با هوشیاری پلیس ساختمانی شهرداری سیرجان، از ۵ مورد زمین‌ خواری و تصرف غیر قانونی اراضی در این شهرستان جلوگیری شد. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مصطفی پورخسروانی، از ممانعت با ۵ مورد ساخت‌ و ساز غیر مجاز واقع در جاده بندرعباس، بافت و فاز ۴ اراضی ملک زاده در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

وی گفت: به منظور حفظ و حراست از اموال بیت‌ المال، واحد نظارت پلیس ساختمانی بر ساخت‌ و سازهای غیر مجاز در روزهای تعطیل کنترل ویژه‌ ای دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک سیرجان، تصریح کرد: معمولا افراد سودجو در ایام تعطیل و یا شبانه اقدام به ساخت و سازهای غیر قانونی می نمایند و زمین‌ های کشاورزی اطراف شهر را به زمین بایر تبدیل می‌ کنند.

پورخسروانی در مورد این زمین ها، افزود: زمین‌ هایی که کاربری کشاورزی یا سفید دارند و در طرح تفصیلی نیستند، هیچگونه مجوزی جهت ساخت و ساز ندارند و مالکیت آن‌ ها نیز مشخص نمی باشد، هرگونه ساخت و ساز در این گونه املاک ممنوع می باشد.

وی ادامه داد: سودجویان در دو روز گذشته قصد تصرف زمین‌ های بزرگ و بالای ۱۰۰ قصب را بدون مجوز داشتند، که خوشبختانه توانستیم با همکاری نیروهای محترم انتظامی درگیری سودجویان را خنثی و زمین‌ ها را رفع تصرف کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک سیرجان، خاطر نشان کرد: با هرگونه ساخت‌ و سازهای غیر مجاز برخورد قاطع خواهد شد و این موارد توسط پلیس ساختمانی و واحد نظارت بر ساخت‌ و سازها هر روز کنترل و پیگیری و متخلفین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha