اختصاص ۱۸ هزار میلیارد تومان جهت طرح های بزرگ با پیشرفت بالای ۵۰ درصد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از اختصاص حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه جهت طرح های بزرگ نیمه تمام با پیشرفت بالای ۵۰ درصد در اولویت‌ سفر ریاست جمهوری به این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ جعفر رودری با اشاره به اجرای حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان طرح اولویت‌ دار استان در سفر ریاست جمهوری و تامین بودجه مصوبات از منابع مختلف، گفت: بخشی از آن از محل بودجه دولت، بخشی دیگر از تهاتر نفت و بخشی نیز مربوط به کمک و مساعدت بنگاه های اقتصادی و مسئولیت اجتماعی آنان است و عمدتا طرح های بزرگ نیمه تمام با پیشرفت بالای ۵۰ درصد مورد نظر قرار دارد.

وی اظهار داشت: طرح های دارای ردیف و کد بودجه ای که اینک در بودجه دارای جایگاه هستند، مورد توجه قرار دارند که این موارد در سطح ملی مشخص شده اند و اولویت ها در استان تبیین و در جلسات مختلف پالایش و در نهایت اولویت های استان مطرح شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، تصریح کرد: مهمترین مصوبات در حوزه زیرساخت ها بوده که این طرح ها، شامل راه‌ های مواصلاتی اصلی، تامین آب، آموزش و دانشگاه ها، حوزه فرهنگ و هنر و بهداشت و درمان می باشد.

رودری خاطر نشان کرد: برخی مصوبات جنبه اعتباری و پولی ندارند، بلکه جنبه تسهیلگری برای حضور فعال‌ تر بخش خصوصی و پیشبرد برنامه های استان به نحو موثرتری دارند و امید است؛ با تصویب این طرح ها و اعتبارات شاهد توسعه مناسبی در بخش های دارای اولویت استان کرمان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha