کد خبر: 185930
۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۴
سارقان پسته، در دام پلیس کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۶ سارق در محله کاظم آباد خبر داد و گفت: با اجرای طرح های پیشگیری از سرقت پسته، کشاورزان را تا پایان برداشت محصول همراهی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مهدی پور امینایی اظهار داشت: همزمان با فصل برداشت پسته، طرح پیشگیری از سرقت این محصول با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس کلانتری ۳۳ کاظم آباد این فرماندهی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح که همزمان با شروع فصل برداشت پسته آغاز شد، با تلاش ماموران کلانتری ۳۳ کاظم آباد ۶ سارق در حین سرقت دستگیر و در پی دستگیری این افراد ۶ فقره سرقت و در مجموع ۱۰۰ کیلوگرم پسته کال سرقتی از سارقان در حال سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان، هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب امنیتی و بالا بردن احساس امنیت در سطح شهر کاظم آباد عنوان و تصریح کرد: به منظور تداوم امنیت باغات کشاورزی و رضایتمندی مردم، این طرح و طرح های مشابه همچنان ادامه دارند و کشاورزان را تا پایان فصل برداشت دسترنج یکساله شان همراهی خواهیم کرد.

وی بیان داشت: نقش آفرینی و همکاری مستمر مردم با پلیس در بحث پیشگیری و کاهش جرائم موثر و ضروری است و همچنین تمهیدات و اقدامات خوبی توسط مجموعه انتظامی شهرستان با همکاری سایر سازمان ها و دستگاه قضائی برای پیشگیری از سرقت محصول پسته در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha