پلمب چهار واحد بنگاه معاملاتی خودرو در شهر کرمان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان، از پلمب چهار واحد بنگاه معاملاتی خودرو در شهر کرمان به علت رعایت نکردن قانون صنفی و نداشتن مجوز کسب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید مهدی قویدل، گفت: طی بازدید سرزده دادگستری کرمان در راستای پیشگیری از وقوع جرم و ارتقاء امنیت و بهداشت حقوقی معاملات شهروندان و نظارت بر عملکرد صنف بنگاه های معاملاتی خودرو در کرمان، چهار واحد بنگاه معاملاتی خودرو به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی و نداشتن مجوز کسب پلمپ شدند.

وی با بیان اینکه، این واحدها به علت استفاده از مبایعه نامه غیر مجاز و دریافت مبلغ کمیسیون بیش از نرخ مصوب اتحادیه اصناف پلمپ شدند، افزود: فعالیت غیرقانونی بنگاه های معاملاتی خودرو باعث تضییع حقوق شهروندان می شود و با متخلفان و مجرمان در این حوزه برخورد قانونی می شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان، خاطر نشان کرد: نظارت و بازرسی از بنگاه های معاملاتی خودرو و رسیدگی به تخلفات و گزارش وقوع جرائم به دادسرا از وظایف ادارات صنعت و معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی و اداره نظارت بر اماکن عمومی‌ و پلیس اطلاعات و امنیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha