واژگونی خودرو در محور کهنوج_ جیرفت ۵ کشته و یک مصدوم بجای گذاشت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت از واژگونی یک خودرو پژو در محور کهنوج به جیرفت و کشته شدن ۵ تن و مصدومیت یک نفر دیگر از سرنشینان این خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان، ابراهیم افضلی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۲۳ و ۳۱ دقیقه شامگاه پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت، یک مورد واژگونی پژو در محور کهنوج به جیرفت حوالی نیروگاه برق کهنوج به این مرکز اعلام شد.

وی در ادامه افزود: بلافاصله تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شد و در ارزیابی اولیه مشخص شد، شدت این حادثه به میزانی بوده که ۵ نفر از سرنشینان خودرو که همگی در رده سنی ۱۸ تا ۲۰ سال قرار داشتند، در دم جان باختند و یک مصدوم این حادثه نیز از سوی تیم اورژانس کهنوج به بیمارستان منتقل شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت تصریح کرد: متاسفانه حوادث ترافیکی به میزان روز افزون در جاده‌ های کشور، منجر به کشته شدن یا معلولیت دائم افراد می‌ شوند، که رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی، بستن کمربند ایمنی و سرعت مطمئنه می‌ تواند به میزان قابل توجهی از مرگ و میر ناشی از حوادث بکاهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha